Beantwoord

VoLTE Galaxy S8

  • 7 February 2018
  • 5 reacties
  • 1605 Bekeken

Beste, ik had graag geweten of VoLTE voor mijn toestel beschikbaar was. In de instellingen op het toestel staat het actief maar ik zie in de statusbalk geen melding hiervan. Bij een kennis stond deze optie actief en een melding in de statusbalk was zichtbaar. De klantendienst kon mij na 30 minuten wachten niet echt verderhelpen...
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Martin 7 February 2018, 20:45

Bekijk origineel

5 reacties

TUI: hier staan de compatible toestellen > Klik Hier
Bedankt voor je reactie. Opties staat zoals gezegd reeds actief (toestelinstellingen) doch geen melding op het scherm. Bij kennis eveneens bij Proximus met een Galaxy A5 is er wel een melding in statusbar.
Het kan inderdaad zijn dat iemand van Proximus deze nog moet activeren voor je toestel, dus best afwachten tot hier iemand van het prox team langs komt.
Is er nieuws? Een collega heeft de S8+ en VoLTE werkt bij hem wel, is te zien in zijn notificatiebalk, op mijn S8 is de laatste versie van Android geïnstalleerd, optie staat aan maar zie die logo niet in mijn notificatiebalk.
TUI: mss ook interessant >
VoWIFI zou beschikbaar zijn voor een aantal toestellen

Reageer