Hey Proximus, kunnen jullie Voice Over LTE activeren op mijn nr aub?
Staat het betreffende nummer reeds in je forumprofiel, best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt of nodig is).
Dan kunnen de Prox forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag.
Dat staat bij deze ingevuld in mijn profiel ;)
Is ondertussen gebeurd, kan u verder nakijken aub?
Zal voor maandag zijn als er hier iemand van Proximus zelf terug de draad opneemt.
Is ondertussen gebeurd, kan u verder nakijken aub?
ik heb de optie ondertussen voor je geactiveerd
Beste,
Na veel heen en weer bellen met jullie diensten is men er niet in geslaagd om VoLTE te activeren op mijn mobiele lijnen. Soms weet men zelfs niet waar ik het over heb.
Nieuwe poging via forum.
Kunt u aub VoLTE activeren zodat ik kan bellen en data gebruiken tegelijkertijd?
Met dank,
Vriendelijke groet,
Mehmet
de Volte staat actief op je profiel.
Geert
Beste Geert,
Hoe komt het dat wanneer ik telefoneer de 4g volledig wegvalt? VoLTE zou er toch voor moeten zorgen dat mijn dataverbinding actief blijft.
mvg
valt 4G dan ook niet weg als je op je toestel bv alleen 4G instelt ipv automatisch
VOLTE is eigenlijk bellen in bellen in ‘supper kwaliteit’.
Maar het heeft niets met de data verbinding te maken.
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.