Hallo Proximus, kunnen jullie voor mij VoLTE activeren?
Hartelijk dank
Hallo Proximus, kunnen jullie voor mij VoLTE activeren?
Hartelijk dank
FYI: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat prox medewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.
VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.
VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.
Kunnen jullie eens nakijken of dat voor mijn nummer actief staat en dat eventueel activeren?
VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.
Kunnen jullie eens nakijken of dat voor mijn nummer actief staat en dat eventueel activeren?
de optie zou nu voor je actief moeten zijn
Beste,
Kunnen jullie VoLTE voor mijn nummer activeren?
Momenteel verdwijnt het 4G icoontje bij elke oproep, waardoor de kwaliteit van het gesprek niet zo optimaal is.
Bedankt!
tijdens het weekend komen er geen Prox forummedewerkers langs op het forum. (is het dan mogelijk om helpdesk op te bellen 0800 22 800)
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen bvb het nummer waarvoor volte moet geactiveerd worden.
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),
zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.
NB: Hoe bellen via 4G en compatibele toestellen | Proximus
Dag DaisyS,
Ik heb ondertussen mijn profiel aangevuld, hopelijk volstaat deze info?
Dank je wel!
Hallo, zouden jullie voor mij ook hetzelfde willen doen op de 3 nummers die aan mijn klantnummer gekoppeld zijn? Op maar 1 van de 3 nummers werkt voLTE voor de moment.
Alvast bedankt.
Bedankt, dit werkt al. ik neem aan dat voWIFI ook geactiveerd staat?
Zou je dit dan nog kunnen doen?
ik heb net naar de klantendienst gebeld en volgens de dame die ik aan de lijn kreeg moeten jullie niets activeren. ik moet het enkel aan zetten in mijn compatibele smartphone.
dit is reeds gebeurd maar geen VOLTE voor mij.
de klantendienst-medewerkster heeft het aan een expert gevraagd en jullie kunnen het niet activeren, enkel de-activeren.
volgens wat ik hier lees moet dit wel geactiveerd worden.
kan dit dus voor mijn nummer ook aangezet worden aub?
ondertussen mijn telefoon even herstart en idd pico bello!
dank je wel
vreemd dat ze dit bij de klantendienst niet konden aanpassen!
kan je dit eventueel ook op mijn werknummer activeren (zie profiel)
dank!
bedankt!
Hallo,
Kan VOLTE ook op mijn nummer geactiveerd worden aub?
Hallo,
Kan VOLTE ook op mijn nummer geactiveerd worden aub?
hi, ik kijk om dit voor je te activeren
Hallo,
Kan u ook voor mij VoLTE activeren aub?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.