Ik en niet van Proximus!
Bij het nieuwe gsm-toestel moet er ook een nieuwe simkaart komen, omdat de oude niet past.
die kan in een proximus shop gratis omgeruild worden want bij de nieuwe sim kaartjes kunnen alle formaten zelf met de hand uitgedrukt worden die je nodig hebt.
als je tante en haar echtgenoot een volmacht geven zou het volgen mij waarschijnlijk wel mogelijk zijn om hun oude simkaart te laten omruilen !
PS: De prox forummedewerkers komen hier pas maandag terug langs.
@ChristelS Noteer je alle klantgegevens (klantnummer, naam, adres, geboortedatum) en het gsm-nummer waarvoor een nieuwe simkaart nodig is in het veldje ‘Ticket’ in jouw profielgegevens? Dan kijken we na als we deze per post kunnen laten opsturen. Alvast bedankt. Groetjes, Antonella
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
@ChristelS Noteer je alle klantgegevens (klantnummer, naam, adres, geboortedatum) en het gsm-nummer waarvoor een nieuwe simkaart nodig is in het veldje ‘Ticket’ in jouw profielgegevens? Dan kijken we na als we deze per post kunnen laten opsturen. Alvast bedankt. Groetjes, Antonella
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Hallo Antonella,
Ik heb een vraagje : gaat dit om de mijn gegevens? Of die van mijn peter en tante?
Indien het mijn gegevens zijn is dit geen probleem. Die van mijn peter, da’s een ander verhaal. Ik heb een klantnummer van hem maar ik weet niet of dit het juiste is, en ik geraak ook niet aan de facturen want die liggen bij hem thuis en daar is niemand.
Ook heb ik geprobeerd wat u me aanraadde te doen, zie link hierboven, maar dat lukt me niet zo. Mijn peter heeft nl. geen “my proximus”. Als het mijn gegevens zijn, wil ik nog wel eens proberen, maar t lukt me toch niet zo.
Alvast bedankt voor alle moeite,
mvg,
Christel Steiner
@ChristelS
liefst de gegevens van je peter zelf : heeft hij vaste lijn ? het gsm nr kan sowieso noteren ? zijn adres ? geboortedatum ?
aan de hand van al die gegevens in het veld “ticket” kunnen we zijn klantennr mss wel vinden ? :-)
groetjes
Tina
@ChristelS
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum die iedereen kan lezen, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met privé en andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. klik hier → profielgegevens invullen/aanvullen
Je kan je bovenstaande bericht nog bewerken door op de “drie puntjes” onderaan rechts het bericht te klikken
@ChristelS
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum die iedereen kan lezen, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met privé en andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. klik hier → profielgegevens invullen/aanvullen
Je kan je bovenstaande bericht nog bewerken door op de “drie puntjes” onderaan rechts het bericht te klikken
@ChristelS
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum die iedereen kan lezen, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met privé en andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. klik hier → profielgegevens invullen/aanvullen
Je kan je bovenstaande bericht nog bewerken door op de “drie puntjes” onderaan rechts het bericht te klikken
Indien jullie het eenvoudiger zouden maken, zou dit niet gebeurd zijn. Wat voor een werkwijze is dit???
ik heb mijn paswoord moeten aanpassen? Ik krijg een onbeveiligde website? Ik hoop dat ik nu nog in mijn “My proximus” kan? Da’s nu al drie dagen dat we verloren hebben door deze manier van werken. En
ik kan niks wijzigen aan mijn profielvegevens! En daarbovenop hebben jullie dan niet de gegevens van mijn peter en mijn tante. Ik heb misschien zijn klantnummer, maar hij heeft geen “My proximus”. Hij is 89j, ne computer hebben ze zeker niet.
Ik ben terug ingelogd in mijn “my proximus” maar ik zie nergens “ticket” staan? Ik sta in privé. Al MIJN gegevens zijn ingevuld. Maar hoe kan ik jullie de gegevens bezorgen van mijne peter, zonder dat iemand anders dat leest? Ik weet het echt niet meer!
grtjs,
Christel
@ChristelS
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld(Ticket) → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd. Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel
Dag @ChristelS , we doen het nodige onder dossiernummer 47189394. Groetjes, Heidi
@ChristelS Dag Christel het kaartje is verzonden. Groetjs Luc