Beantwoord

Volla Phones

  • 17 October 2023
  • 12 reacties
  • 127 Bekeken

Beste,

Ik ben een van de mensen van het Volla Team in Belgie als vrijwilliger, Volla is gevestigd in Duitsland en brengt Googe Free devices op de mark.

Nu had ik een vraag Volla wil graag deze toestellen voorstellen aan Proximus wie kan mij vertellen waar ze eventueel een email kunnen naar sturen of met wie ze dan best contact opnemen?

 

Bedankt!

Mvg,

Rudi Timmermans

icon

Beste antwoord door Martin 17 October 2023, 21:40

Bekijk origineel

12 reacties

Als de Proximus moderatoren morgen hier de draad opnemen kunnen ze u zeker verder helpen zodat dit bij de juiste verantwoordelijke dienst terecht komt.

Als de Proximus moderatoren morgen hier de draad opnemen kunnen ze u zeker verder helpen zodat dit bij de juiste verantwoordelijke dienst terecht komt.

Beste Martin,

Ok bedankt ik zal dit dan doorgeven aan Volla zo zij verder de stap kunnen zetten.

 

Mvg,

Rudi Timmermans

Beste moderator,

 

Hebben jullie al iets kunnen uitvissen wie wij bij Proximus hiervoor kunnen contacteren ?

 

Mvg,

Rudi Timmermans

Reputatie 7
Badge +4

Eventueel procurement@proximus.com

Contact | Proximus Groep

 

Eventueel procurement@proximus.com

Contact | Proximus Groep

 

Hallo,

Ok bedankt!

 

Mvg,

Rudi Timmermans

Iemand een idee ?

 

Delivery has failed to these recipients or groups:

procurement@proximus.com
Your message couldn't be delivered because you don't have permission to send to this recipient. Ask the recipient's email admin to grant you permission and then try again.

Het beste wat je kunt doen is wachten op een reactie van een PX Moderator (Morgen komen ze hier terug langs)
zodat zij je de juiste informatie kan geven.

Het beste wat je kunt doen is wachten op een reactie van een PX Moderator (Morgen komen ze hier terug langs)
zodat zij je de juiste informatie kan geven.

Ja laat ons hopen dat ze een oplossing weten want ik vrees ervoor, dat Volla geen contact met Proximus kan opnemen omdat ze percies in een leverancier lijst moeten staan…..

Ik heb contact opgenomen via de chat het is opgelost!

@rudi.timmer 

Bedankt voor de feedback, hebben ze je dan ingelicht met wie je contact kan opnemen?

@Martin 

Ja emailen kunnen we blijkbaar niet we moeten een brief schrijven.

@rudi.timmer 

Ok  en bedankt, zo weten we dit ook al weer, gelukkig moet het niet met de postduif :-)

Reageer