Skip to main content

Hallo , 

 

Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).

Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?

 

Groeten

 

@Martin

Ik had het al gelezen in voorgaande posts, het GSM nr waarover het gaat staat in mijn profiel.

thx


@Anny49 

we doen het nodige

best toestel straks eens helemaal heropstarten?

groeten

Tina


Tina,

Thx, het is in orde.

 


@Anny49 

dank voor feedback

fijne dag nog


Heb mijn voicemail proberen uitschakelen via de website. Staat als uit maar nog steeds actief. Kunnen jullie dit aanpassen aub? 
 

Alvast bedankt!


De Proximusmedewerkers komen hier pas maandag de draad terug oppikken.
Zij zullen uw gegevens nodig hebben, daarom : is uw forumprofiel bijgewerkt?

Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 


@CharlotteR 

Graag je forumprofiel invullen zodat we het nodige kunnen doen.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


Beste,

 

De gegevens zijn ingevuld.

 

Alvast bedankt om het nodige te doen!

 

mvg Charlotte


@CharlotteR De voicemail is binnen max 4u gedeactiveerd.Groetjes,Joel

 


Hallo

 

Zouden jullie ook mijn voicemail willen uitschakelen? Ik heb mijn gsmnr in mijn profiel.

Hartelijk dank.

 

Groetjes

Petra

 


Graag ook mijn voicemail uitschakelen. Bedankt


@Petra Crul 

je bericht werd nu pas opgenomen…

Je gsm valt onder een groot bedrijf en dan kunnen wij er niet aan.

Als t nog niet in orde is, dien je via je personeelsdienst/contactpersoon prx te gaan.

groeten

Tina


@wimmer 

op het nummer eindigend op 74 (vermeld in ticket) werd voicemail uitgezet.

groeten

Tina


Kan mijn voicemail ook uitgeschakeld worden aub? Het gaat om het nummer in mijn MyProximus profiel.

Daarnaast is dit nummer blijkbaar ook nog gekoppeld aan een ander profiel. Ik denk dat dit komt omdat ik dit nr meegenomen heb toen ik van werkgever veranderde. Kan mijn nummer losgekoppeld worden van dit vroegere profiel aub?

Alvast bedankt!


Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Zondag11 Kun je in het klantprofiel hier de klantgegevens aanvullen aub?


Reageer