Hallo ,
Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).
Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?
Groeten
Hallo ,
Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).
Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?
Groeten
Ik had het al gelezen in voorgaande posts, het GSM nr waarover het gaat staat in mijn profiel.
thx
we doen het nodige
best toestel straks eens helemaal heropstarten?
groeten
Tina
Tina,
Thx, het is in orde.
dank voor feedback
fijne dag nog
Heb mijn voicemail proberen uitschakelen via de website. Staat als uit maar nog steeds actief. Kunnen jullie dit aanpassen aub?
Alvast bedankt!
De Proximusmedewerkers komen hier pas maandag de draad terug oppikken.
Zij zullen uw gegevens nodig hebben, daarom : is uw forumprofiel bijgewerkt?
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Graag je forumprofiel invullen zodat we het nodige kunnen doen.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Beste,
De gegevens zijn ingevuld.
Alvast bedankt om het nodige te doen!
mvg Charlotte
Hallo
Zouden jullie ook mijn voicemail willen uitschakelen? Ik heb mijn gsmnr in mijn profiel.
Hartelijk dank.
Groetjes
Petra
Graag ook mijn voicemail uitschakelen. Bedankt
je bericht werd nu pas opgenomen…
Je gsm valt onder een groot bedrijf en dan kunnen wij er niet aan.
Als t nog niet in orde is, dien je via je personeelsdienst/contactpersoon prx te gaan.
groeten
Tina
op het nummer eindigend op 74 (vermeld in ticket) werd voicemail uitgezet.
groeten
Tina
Kan mijn voicemail ook uitgeschakeld worden aub? Het gaat om het nummer in mijn MyProximus profiel.
Daarnaast is dit nummer blijkbaar ook nog gekoppeld aan een ander profiel. Ik denk dat dit komt omdat ik dit nr meegenomen heb toen ik van werkgever veranderde. Kan mijn nummer losgekoppeld worden van dit vroegere profiel aub?
Alvast bedankt!
Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.