Beantwoord

Voicemail uitzetten


Reputatie 3
Badge

Hallo , 

 

Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).

Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?

 

Groeten

 

icon

Beste antwoord door Joel M 13 May 2022, 08:30

Bekijk origineel

58 reacties

Ik ben pas Proximus en niet lomp, maar krijg het niet klaar met ##61#. Ik heb op mijn gsm wel het bericht ontvangen dat antwoorden uitgeschakeld is, maar toch blijft de voicemail nog actief als ik niet opneem.

Zou iemand dit kunnen fixen? Voicemail in alle gevallen uit! Alle info in mijn profiel!

@Silverwing 

FYI: pas dinsdag komt hier iemand van PX zelf terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Silverwing je vraag om de voicemail uit te schakelen (van het nummer in je profiel) is in behandeling! Groetjes, Heidi

Hallo, ik heb het ook geprobeerd via MyProximus, maar krijg al 2 dagen een draaiend icoontje zonder bevestiging en zonet stond hij weer “aan”.

Graag voicemail volledig uitschakelen voor mijn nummer aub, de gegevens staan in mijn profiel.

Thanks! 

Reputatie 7
Badge +3

@Nemesis

we kijken het na

en we zien nergens voicemail actief: ondertussen gelukt?

groetjes

Tina

Plots was het gedesactiveerd deze ochtend, ik dacht dat het door jullie was, maar het zal een andere dienst geweest zijn. Thx voor de snelle respons :) 

Goedeavond,

Kan u mijn voicemail uitschakelen aub. Heb een Pay&Go kaart.

Alvast bedankt

CommAnso

 

Reputatie 7
Badge +3

@CommAnso Kan u het gsm-nummer in uw profile aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.

Is ondertussen aangevuld.

Reputatie 7
Badge +3

@CommAnso Mijn collega heeft een aanpassing gedaan.Kan je binnen een uurtje eens testen door het gsm-toestel uit en terug aan te zetten.Groetjes,Joel

 

Zal ik doen.

in orde!

bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@CommAnso Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Beste,

hoe kan voicemail uitgeschakeld worden

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen VMelke   Normaal moet dit lukken via My Proximus. Wil je het nummer vermelden onder je profiel dan doen wij het.

Beste,

hoe kan voicemail uitgeschakeld worden, via de Myproximus app lukt dit niet, switch naar nee maar tijd nadien staat deze terug op ja :(

mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jurgen VMelke , geef het een half uurtje na de reboot van je toestel zou dit in orde meten zijn. Groetjes Luc

@Luc.M is gelukt nu, waarvoor dank

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen VMelke  Graag gedaan

Kun je mij voicemail afzetten?

Via myproximus werkt het niet.

 

@Andre36 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Andre36

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Alles staat in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +3

@Andre36 De aanvraag van opzeg voicemail is ingeleid.Binnen max.24u is dit in orde.Best dan uw toestel eens uitschakelen en terug opstarten.Groetjes,Joel

Beste,

Kan je voor mij ook de voicemail deactiveren.

Ik heb al meermaals geprobeerd via de MyProximus app maar dat lukt niet.

 

thx

@Anny49

PX forummedewerkers komen hier tijdens het weekend niet langs maar omdat ze u maandag zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt, zoals voor je vraag hier, het betreffende nummer waarover het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer