Hallo ,
Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).
Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?
Groeten
Hallo ,
Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).
Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?
Groeten
ter info:
zie beschrijving hier → Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus
Wil je je voicemail beluisteren? Bel gratis naar 1969 van op je gsm, 0475 15 1969 ( nationaal tarief ) van op een ander toestel of +32 475 15 1969 ( internationaal tarief) vanuit het buitenland.
Verder kun je je voicemailinstellingen aanpassen:
Wat wil je precies doen?
NB: bij velen lukt dit blijkbaar niet om het zelf te doen maar dan kunnen de Prox forummedewerkers morgen je hierbij verder helpen.
Ik heb het getest en inderdaad het is uitgezet , bedankt.
Groeten
Beste moderator,
Zou het ook voor mij mogelijk zijn om de voicemail te deactiveren?
Bij voorbaat bedankt.
jouw gsm valt onder een bedrijfsplan?
Jammer maar daar kunnen wij niet aan.
Je zal via je personeelsdienst moeten gaan om de contactpersoon van proximus dit te laten uitvoeren.
Excuses
Vriendelijke groeten
Tina
Aub, kan je mijn voicemail ook uitzetten ?
dit lukt niet in my Proximus
Dag
Tracht de voicemail uit te zetten voor mijn 2 gsm-nummers in mijn abbonement luk gewoon NIET, de app en website geprobeerd niets lukt tip iemand want 0800 nummer bellen kom ik in een loopband keuzemenu maar iemand spreken ??
Dag
Hallo,
ik zou graag mijn voicemail willen uitschakelen zodat de telefoon langer blijft overgaan.
wat moet ik daarvoor doen ?
grt
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder voor u in orde te kunnen brengen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
we hebben inderdaad info nodig: graag je forumprofiel aanvullen? en laat weten als het gebeurd is
groetjes
Tina
Graag had ik mijn voicemail uitgeschakeld via MyProximus.
Helaas krijg ik steeds een foutmelding.
Kan iemand mij hiermee verder helpen?
ps: Indien het mogelijk is mag ook de optie VoLTE geactiveerd worden?
TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus
TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus
Mijn toestel is een iPhone 13
De optie VoLTE staat ingeschakeld in de instellingen.
Gesprekken en data > 5G automatisch
Is het mogelijk om mijn voicemail ook uit te schakelen? op de app van myproximus, krijg ik de melding dat het binnen de 2 uur aangepast wordt, echter blijft hij aanstaan.
Via de IVR (6000 bellen met gsm): optie 4 en dan opnieuw 1 : heb je dit al geprobeerd?
groeten
Tina
mijn collega heeft een aanpassing gedaan
kan je eens testen door toestel uit en terug aan te zetten?
groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.