Beantwoord

Voicemail uitschakelen

  • 23 January 2021
  • 40 reacties
  • 4479 Bekeken

Net zoals zovelen heb ik nu al herhaaldelijke keren proberen de voicemail van mijn nummer uit te schakelen en ook voor mij lukt dit niet...Na de twee uur is de voicemail telkens opnieuw weer aangezet. Ik hoop dat ik net zoals zovelen langs deze weg uiteindelijk toch geholpen kan worden.

 

icon

Beste antwoord door Luc.M 26 January 2021, 15:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

40 reacties

FYI: inderdaad wordt hier op het forum nog gemeld door anderen maar net zoals de proximus forummedewerkers dit ook geregeld hebben voor deze klanten zullen ze dit voor u ook wel verder in orde brengen als ze maandag hier terug langskomen op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@Lut Hoornaert  Dag Lut, zou u, bij de gegevens van je profiel, het mobiele nummer willen vermelden? Ik beschik op een Prepaid nummer op je naam. Is het dit wat je bedoeld? Groetjes Luc

Beste, ik heb dit zojuist gedaan.

Ik heb zojuist ook nog eens in ‘my proximus’ op de knop gedrukt ‘voicemail uitschakelen’

Ik hoop dat dit in orde komt… bedankt alvast voor het antwoord.

Reputatie 7
Badge +3

@Lut Hoornaert   Dag Lut, de voice mail zou nu uitgeschakeld zijn voor dit nummer. Groetjes Luc

@Lut Hoornaert   Dag Lut, de voice mail zou nu uitgeschakeld zijn voor dit nummer. Groetjes Luc

Dit is schitterend gelukt, bedankt… mijn ma zal gelukkig zijn.

Reputatie 1

ik zit met hetzelfde probleem, kan voice mail niet uitschakelen , reeds enkele malen geprobeerd op my proximus. Graag hulp!!

 

Reputatie 7
Badge +3

@Koen 1 

beste,

kan je aub in je profielgegevens alles aanvullen ? klantgegevens en gsm nr waar het over gaat ?

Dan kunnen we dit nakijken

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

Vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 1

profielgegevens zijn aangepast

Reputatie 7
Badge +3

@Koen 1 

voicemail is verwijderd.

groetjes

Tina

Reputatie 1

eindelijk staat mijn voicemail af!!! Bedankt Tina :thumbsup: Toppertje!

Beste, ik wil ook graag mijn voicemail afsluiten. Kan u dit in orde brengen? bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +3

@StoffelKd 

het nummer in je profiel is gelinkt aan een werkgever ?

Daar kunnen wij dan niet aan…. Sorry. 

Je bedrijf heeft normaal een eigen contactpersoon bij proximus… probeer je via die weg ?

als het om een ander nummer gaat, mag je dat daar veranderen ? klantennr toevoegen ? 

groetjes,

Tina

 

bedankt voor de reactie, het nummer is idd via werkgever; Ik zal via die weg proberen!

 

groetjes

Kristof

Hallo, ook ik heb problemen om de voicemail te verwijderen van mijn 2 gsm nrs. Ik ben er al 1 maand mee bezig om een oplossing te vinden. Via MyProximus, via de chat en ook telefonisch lukt het langs geen kanten. Ben ten einde raad….wie kan helpen

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @dcoomam beide nummers? Ook van je eigen nummer dan? Groetjes, Heidi

heb beide nummers vermeld

 

Reputatie 7
Badge +3

@dcoomam Mijn excuses, ik had uit je bericht begrepen dat het maar om 1 nummer ging. Hiervoor werd de voicemail reeds gedeactiveerd. We doen ook het nodige voor jouw nummer. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@dcoomam ik doe het nodige voor deze 2 nummers. Groetjes Luc

Heel hartelijk bedankt voor jullie hulp, jullie zijn schatten. Wat anderen niet kunnen lossen jullie in één twee drie op. Ik wens jullie allemaal een hele goede gezondheid en veel plezier en geluk in t nieuwe jaar. Nogmaals bedankt. Grt Marianne

 

Reputatie 7
Badge +3

@dcoomam  Namens het hele team, dank je wel Marianne :wink:

 

hoi , ik an mij voicemail ook niet uitzetten , zou je dit kunnen inorde brengen?

gr ludo

TUI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Indien het nog niet gebeurd is, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

 

Reputatie 7
Badge +3

@custersludo  Dag Ludo, dit zou in orde moeten zijn. Groetjes Luc

Badge

Beste,

 

Ik heb een gsm van het werk welke ik voor mijn privé mag gebruiken en waarvoor ik ook betaal (voordeel alle aard). Omdat ik ervoor moet betalen, komt de privacy-regelgeving ook in aanmerking. Daarom  blijf ik van mening dat ik als eindgebruiker zelf moet kunnen beslissen hoe ik mijn GSM instel. Volgens de privacy regelgeving valt elektronische communicatie zoals e-mails en telefoongesprekken en andere onder de privésfeer. Daarom zou ikzelf in de mogelijkeheid moeten zijn om zelf de volledige controle te hebben over de instellingen van mijn voicemail van mijn GSM van het werk. Als ik de voicemail niet langer wens te gebruiken, dan moet ik dat zonder tussenkomst van mijn werkgever kunnen uitschakelen en veranderen. Ik moet vandaag ook niet aan mijn werkgever vragen of ik met de firma wagen die ik privé mag gebruiken naar x of y mag rijden of welke muziek ik afspeel in de wagen. Bij deze hoop ik dat proximus de eindgebruiker vanaf heden volledig laat beslissen hoe deze zijn antwoordapparaat instelt of bepaalde functies uitschakelt. Het doet niets aan de abonnementskosten welke de werkgever zou moeten betalen.  Naar mijn mening mogen er geen beperkingen opgelegd worden op de GSM als de werknemer ervoor moet betalen. Je doet in uw privé wat jij wil. Uw afrekening komt bij u thuis, want uw werkgever heeft geen inzage wie je belde … privé gebeuren. De werkgever betaalt zijn deel, welke in mindering wordt gebracht in de factuur. De werknemer betaalt al de rest. Dus alles afwijkend van wat er contractueel overeengekomen werd met de werknemer. Alle andere kosten en aanrekeningen zijn voor de werknemer en dat is de verantwoordelijkheid van de werknemer. …  Ik begrijp niet dat sommige werknemers in sommige bedrijven niet eens een busticket kunnen kopen of een parkeerticket in bepaalde dorpen. Enkel omdat die nummers geblokkeerd zijn. Is zo´n GSM nog een bedrijfsvoordeel? Je loopt overal tegenaan omdat je bepaalde nummers niet kan bellen of betalingen niet kan doen. Je moet al een tweede nemen om echte vrijheid te hebben. Waarom worden werknemers  dan nog steeds belast op de gsm ls het eigenlijk geen voordeel meer is maar een beperking en een last. Compleet nutteloos wordt zo´n gsm welke je dan om 17u op stil of automatisch in slaapmodus zet. Zo denk ik erover.

Reputatie 7
Badge +3

@martege In MyProximus kan een residentiële klant zich inschrijven als beheerder of gebruiker. Bij gsm-abonnementen via de werkgever zijn de rollen in MyProximus anders bepaald omdat het abonnement op naam van de werkgever staat en de eindgebruiker het abonnement vaak zowel voor het werk als privé gebruikt. Meer info via:

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus → Zakelijk (meer dan 10 werknemers)

Beheerder of gebruiker in MyProximus? | Proximus

Groetjes,
Antonella