Skip to main content

Als iemand mij opbelt zonder dat ik opneem wordt die niet doorverbonden met mijn voice mail maar met een ander telefoonnummer. Heb dit 6 maand geleden al gemeld aan proximus, mijn voice mail al eens afgezet en terug geïnstalleerd maar niets helpt. En proximus ging dit onderzoeken maar tot hiertoe geen antwoord . Wie kan helpen. Ps heb ondertussen nieuwe gsm maar probleem blijft

 

Bovenstaande kan enkel door Proximus-medewerkers (desgevallend met ondersteuning technische backend) opgelost worden

Proximus medewerkers zijn pas vanaf morgen maandag actief op dit publieke forum

 

Tenzij op uw GSM-nr een doorschakeling naar een ander GSM-nr (ongewild) zou actief zijn, dan kunt u onderstaande eventueel proberen om het probleem mogelijk op te lossen

Oproepen doorschakelen op je gsm of vaste lijn | Proximus

Om alle doorschakelingen uit te schakelen, typ ##002## en druk op de beltoets.

 

voice mail in/uitschakelen:

Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus


Uw nummer is naar een ander nummer doorgeschakeld.

 

Hier kan je lezen hoe je dit moet wijzigen.

 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_divert/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/oproepen-doorschakelen-op-je-gsm-of-vaste-lijn.html

 

Oeps het staat hierboven ook al.. 


en dan is het ook nog niet zeker dat het lukt zelfs al staat het hier tweemaal :relaxed:


Reageer