Skip to main content
Beste,



Ik heb geprobeerd om de voicemail uit te schakelen op de manier die zowel via de app als met Myproximus wordt aangegeven. Maar dit lukt niet.



Op welke manier kan dit wel gedaan worden ?



mvg,





Mark

@lisver Zie info link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail-en-phonemail/voicemail-van-je-gsm-of-vaste-lijn.html  Groetjes,Joel


Ik heb de pay&go gsm nummer in mijn profiel (ticket) gezet, gelieve voice mail uit te schakelen aub


Dag markB,

De voicemail werd uitgeschakeld.

Groetjes,

Antonella
Dag markB,

Voor welk gsm-nummer is dit? Kan je deze even toevoegen in je profielgegevens? Dan kijken we dit verder na.

Groetjes,

Antonella




Beste Antonelle,



ik heb het gsm nummer in mijn profiel gezet.



Alvast bedankt,



Mark
Dag markB,

Voor welk gsm-nummer is dit? Kan je deze even toevoegen in je profielgegevens? Dan kijken we dit verder na.

Groetjes,

Antonella
gaat het ook niet als je belt met uw gsm naar het gratis nummer 1969 en de instructies opvolgt

Reageer