ViLTE wordt niet ondersteund binnen onze VoLTE implementatie.
Bij Unlimited plannen best nog opletten met de FUP ;)
@WenzelR thanks duidelijk maar ….
ik begrijp dat de betrokken dame een Mobilus M Full Control abo heeft, videocalls maakt, geen specifieke apps gebruikt (zoals Google Duo) en geen dataverbuik heeft/ziet op haar Samsung A51
→ is er een mogelijkheid om dit wat voor mij toch altijd een mysterie blijft te verklaren, a.u.b.
→ is ViLTE eventueel bv.“in test” in samenwerking met Samsung voor specifieke toestellen?
Er is geen test lopende voor ViLTE.
Best even afwachten op het relaas van het Franstalige topic. Ik kan jammer genoeg niet in hun klantengegevens zien om het even na te kijken.
ok thanks (ik zal feedback geven)
Ik heb google duo nog nooit gebruikt op mijn Samsung galaxy, maar gaat dit niet gewoon af van je bel tegoed dan?
@Martin vandaar dat het voor mij voorlopig een mysterie blijft
indien ViLTE zou behandeld worden als VoLTE geen het normaal af van volume gesprekken (Mobilus M onbeperkt met beperking normaal gebruik)
indien gebruik zou gemaakt worden van bv. google duo (of een andere app) gaat het normaal in rekeniing gebracht worden in het volume data (tenzij bv. voor facebook messenger als favoriete app)
= voorlopig tast ik in het duister ...
ik heb ooit ergens gelezen dat ViLTE identiek de zelfde techniek is al bij VoLTE dus zou het moeten van de volume gesprekken afgaan, enfin we wachten beter een officiële bevestiging af.