Vraag

verkeerde besteldatum factuur

  • 4 August 2023
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste Ik bestelde op 27 juli 2023 de Samsung Fold 5 in preorder. Dit kwam met een promotie galaxy watch 6 plus 200 euro inruilwaarde bij inleveren toestel. De promotie voor de galaxy watch 6 met het toestel te krijgen was maar geldig tot 30 juli dus besliste ik op 27 juli om toch te bestellen. Eerst werd de bestelbevestiging en alle mails over deze bestelling naar een andere mail gestuurd dan de mijne. Namelijk naar tmp@proximus.com Ondanks contact hierover kreeg ik te horen dat alles wel goed komt maar nog steeds geen bestelbevestiging er Cetera Vandaag 4 augustus ontvang ik het toestel. Daar zit geen factuur bij van Proximus zoals gebruikelijk maar wel een bestelbon van essers dat mijn product op 2 augustus besteld werd. Hierdoor loop ik de promotie mis. Ik heb duidelijk de telefoon besteld op 27 juli omwille van de promotie dat maar geldig was tot 30 juli en dan krijg ik een factuur waarop staat dat ik 2 augustus besteld heb Dit is heel frustrerend en hierdoor loop ik mogelijk het risico dat ik de promotie niet krijg. Hoewel ik telefonisch gerustgesteld ben door de klantendienst ben ik er niet helemaal gerust in. Waarom moet het altijd zo mislopen Ik wil geholpen worden en direct gezien het hier om een dure bestelling gaat en de galaxy watch 6 ook iets duur is dat ik misloop Ik vraag bij deze dan ook om meteen geholpen te worden Ik wil de factuur per mail ontvangen waarop staat dat ik op 27 juli besteld en betaald heb zoals ook in MyProximus staat en op mijn bankafschriften Ik wil direct geholpen worden of uitleg omdat ik wil gebruik maken van mijn herroepingsrecht als dit niet rechtgezet word Ik heb de telefoon namelijk besteld omwille van de mooie promotie Hoewel ik dit gevraagd heb via chat en via de klantendienst word er wel heel moeilijk gedaan om mij een factuur te bezorgen met de juiste besteldatum.


3 reacties

Ter info:

ik vrees dat je mogelijks geen reactie meer zult krijgen van een PX forummedewerker en zal het dan pas maandag zijn als ze hier terug langskomen.

Reputatie 2
Badge

Probleem is opgelost ik heb een factuur gekregen met we juiste data

Reputatie 7
Badge +3

Dag @hakimam fijn dat het ondertussen in orde is!

Reageer