Vraag

verbonden met een andere operator ?


Reputatie 3
Badge +2

Goede morgen, met een app op men S20 note 5G was ik gisteren in lede verbonden met operator 20604. Dat is merkwaardig omdat wij 20601 als mobiele operator hebben, een foutje in men Smartphone ? Verder op was weer 20601

was ik werkelijk verbonden met een andere operator ?.


12 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@MADI Verbinden met een andere operator in Belgie is niet mogelijk. Dit zal vermoedelijk een foutje van het toestel geweest zijn.

Reputatie 3
Badge +2

ik heb ook op op mijn S10

speelt dat eigenlijk een rol? waar lees je dat juist af, daar heb ik nog nooit op gelet.

Reputatie 3
Badge +2

Speelt inderdaad geen rol ,maar is vreemd , is met een APP

Reputatie 7
Badge +5

@MADI Zoals ik in het vorig antwoord heb gezegd kan je in Belgie niet met een andere operator verbinden. Ik vermoed dat het foute informatie zal zijn.

Reputatie 3
Badge +2

zeker dat  de connecties van proximus zijn heb wat meer gegevens, weet niet wat het betekend,

zou je dan nog proximus zien staan bovenaan je scherm moest het zo zijn dat het geen proximus connectie is ?

Reputatie 3
Badge +2

Heb ik niet opgelet Martin, maar ik kan  hele tijd 20601 hebben wat heel ,normaal is, ik heb gelezen dat een samenwerking gaat zijn met Orange, heeft dat daar iets mee te maken ? en het is steeds op dezelfde plaatsen dat ik 20604 heb  9340 Lede, 9200 Dendermonde

 

 

Mss is dat wel de reden, zoals je zegt door de samenwerking → Proximus en Orange Belgium krijgen fiat voor mobiele alliantie | De Tijd

Reputatie 3
Badge +2

Misschien kunnen mensen van proximus dat bevestigen,

Reputatie 7
Badge +5

@MADI en @Martin Er is inderdaad een samenwerking tussen Proximus en Orange. Deze is recent gestart maar nog niet in werking voor het netwerk. Moest je echt op een ander netwerk verbinden, wat je alleen maar doet in het buitenland normaal gezien, zal je dit ook zien op je toestel zelf. Dat wilt zeggen dat er dan geen “Proximus” zou staan maar een andere naam. Dit is in Belgie niet mogelijk. 

Via deze link krijg je meer informatie.

@DaisyS bedankt voor de bevestiging.
Dat was inderdaad ook wat ik dacht dat er dan geen Proximus zou staan als aanduiding van het mobiel netwerk

Reageer