Vraag

Van Easy+ 15 naar Mobilus S

  • 18 July 2021
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Ik wil online mijn abonnement Easy+ 15 wijzigen en overstappen naar Mobilus S. Dit kan ik blijkbaar niet zelf, want ik word doorverwezen naar de helpdesk.

Is deze overstap mogelijk en kan ik mijn telefoonnummer behouden?

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Uiteraard

Proximus medewerkers op dit publieke forum zijn pas maandag terug evenwel

Indien nog niet voorhanden vermeld uw GSM-nr en SIMkaartnr in uw forum loginprofiel (aldaarenkel zichtbaar voor Proximus)

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @LaurienVH vul je het nummer in kwestie aan op je profiel als deze aanpassing nog niet in orde is? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +2

Dag @LaurienVH  het order is aangemaakt en zal actief zijn op 1/8/2021. Groetjes Luc

Reageer