Is het mogelijk om een mobiele telefoon om te ruilen voor een andere mobiele telefoon die je via een flex abonnement hebt aangekocht?
Het gaat om een Samsung Galaxy z flip 6, nog in perfecte staat.
Is het mogelijk om een mobiele telefoon om te ruilen voor een andere mobiele telefoon die je via een flex abonnement hebt aangekocht?
Het gaat om een Samsung Galaxy z flip 6, nog in perfecte staat.
Ik denk niet dat ruilen “an sich” mogelijk is. Het is wel mogelijk je smartphone terug te verkopen aan Proximus (recycleren eigenlijk)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_recycle/particulieren/mobiel/think-possible-devices/terugname-van-je-gsm-en-smartphone.html/
Je kan daar de inruilwaarde opzoeken die Proximus je biedt en bekijken of je daarmee de smartphone kopen kan die je graag zou willen.
in afwachting van een antwoord van een PX moderator, is dit bij mijn weten niet mogelijk.
Maar een andere telefoon kan je wel bestellen waarbij je in dit geval het evt nog het resterende → afschrijvingsbedrag voor de oude kan betalen, zie ook nog → hier om te weten hoeveel hij waard is.
FYI: Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen,: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
.
Ik denk niet dat ruilen “an sich” mogelijk is. Het is wel mogelijk je smartphone terug te verkopen aan Proximus (recycleren eigenlijk)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_recycle/particulieren/mobiel/think-possible-devices/terugname-van-je-gsm-en-smartphone.html/
Je kan daar de inruilwaarde opzoeken die Proximus je biedt en bekijken of je daarmee de smartphone kopen kan die je graag zou willen.
Ik kan de inruilwaarde van de Samsung Galaxy z flip 6 niet berekenen, deze staat niet in de opties.
General E-Mail: courcelles@ctdi.eu
E-Mail: cc.ProximusMobile@ctdi.com
Phone: 0800/15 692 (gratis nummer)
Of anders afwachten tot een PX moderator je kan verder helpen:
FYI: Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen,: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
De huidige telefoon vervangen voor een andere telefoon.
De telefoon die ik nu heb staat op de website voor €1200, ik begrijp zeer goed dat ik niet een nieuwe telefoon kan krijgen voor dezelfde prijs. Ik zou deze dus graag ruilen voor een goedkoper model
Ja, waarvoor mijn bovenstaande vraag dus of ik de flip telefoon kan omwisselen voor een goedkoper model terwijl ik mijn huidige abonnement behoud.
En als dat niet kan, graag een schatting voor hoeveel geld ik de flip kan inleveren (via de website kan ik geen bereking maken voor dit model)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.