Vraag

te zwaar abonnement

  • 29 July 2021
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Mijn iphone 8+  is stuk, helaas geen verzekering.

Ik dacht een nieuwe 12 met 64gb te kopen voor 149€

Tot ik doodleuk te horen kreeg dat mijn abonnement te zwaar is.

Mobilus Unlimited Premium

 

Dus niet zoals bij alle operatoren ter werel hoe duurder het abonnement hoe goedkoper, nee hier is hoe duurder hoe minder kan. Ze zitten wel gansen tijd te pushen om flex te nemen ook al komt dit veel duurder uit omdat ik nu 10€ per abo korting krijg gedurende 12 maand maar dat willen ze lijk nie snappen dat het goedkoper los komt dan in een flexpak.En ook ganse tijd over tis allemaal inbeperkt, je moet een netflix kijken aan 0.512. ik zit heel veel in buitenland buitenverblijf zuid frankrijk waar we regelmatig zijn dus die 50gb buitenland is geen luxe?

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker:

Voor Mobilus Unlimited Premium is er de special deal oplossing voorhanden zonder vergissing mijnentwege

Voor de afbetaling van een smartphone is er voor de andere abo’s de dataphone optie (= bijkomende data) beschikbaar

Voor een Unlimited Premium heeft de bijkomende bijkomende data oplossing/werkwijze weinig of geen zin 

 

Apple iPhone 12 64GB White | Proximus

 

 

die data speelt geen rol en als het toch een nut moet hebben 52.5 ipv 50 gb buitenland. Want vooral daarvoor heb ik dit tariefplan en op hun site staat zelfde of bij andere abos dus dat het wel mogelijk is.

PS: pas maandag kan je reactie van iemand van Proximus zelf verwachten aangezien ze hier niet langskomen tijdens het weekend.

Reageer