Skip to main content

Tariefplan gewijzigd op 03/07/2021

na 22 uur nog steeds niet in orde. Wat kan ik doen?

Volgens website beschikbaar na 2uur??

 

Vanaf wanneer kun je bellen na een wijziging van je tariefplan?

Ben je een nieuwe klant? Of ben je veranderd van tariefplan? Dan bestaat de kans dat je even niet meer kunt bellen met je gsm. Deze termijn is afhankelijk van verschillende factoren.

  • Krijg je een nieuw telefoonnummer?
    • Als je koos voor een abonnement, dan kun je bellen zodra we je contract hebben verwerkt. Dit duurt gemiddeld 2 uur.
    • Als je koos voor een Pay&Go-kaart, dan kun je onmiddellijk bellen.

FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie zetten bv. over het nummer waarover het gaat enz. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee morgen direct aan de slag kunnen.
 
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  


@RoelG Aanvraag is in behandeling en zou binnen de 24u in orde moeten zijn.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Reageer