Beantwoord

Sms mislukt

  • 10 February 2021
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

Ik kan geen sms verzenden naar BLOKKEN. Is dit ergens in instellingen aub?

Grt

Noëlla 

icon

Beste antwoord door DaisyS 12 February 2021, 14:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Nolleke Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even na.

 

Welke gegevens hebt u nodig? 

Grt 

Als je naar het forumprofiel gaat kun je de nodige vakken zien die je kunt invullen

→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt of dat er specifiek om gevraagd werd).

Ben mijn profiel gaan bijwerken. Klantnummer heb ik wel niet bij de hand.

FYI: kan je ook terugvinden op MyProximus

Reputatie 7
Badge +5

@Nolleke Je hebt een Mobilus S full control. Dit wilt zeggen dat je geen betalende smsen kan sturen want je kan niet buiten bundel verbruiken. Indien je dit toch wenst zal je belwaarde extra op je kaartje moeten zetten.

Ok dankjewel voor u reactie.

Fijn weekend 

Noëlla 

Reputatie 7
Badge +5

@Nolleke Graag gedaan! Ook voor jou een fijn weekend!