ter info: je gaat een verklaring van niet-ontvangst moeten invullen.
PX moderator kan deze doorsturen per mail als iemand hen de daad hier opneemt straks.
zie → pakket niet ontvangen | PF
Dag @EnisM dossier 55414786 werd hiervoor opgemaakt, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Mvg, Heidi
Dag @EnisM dossier 55414786 werd hiervoor opgemaakt, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Mvg, Heidi
En wanneer zal mijn vraag behandeld worden? Ik begin echt mijn geduld te verliezen. Ik zit al 2 weken te wachten op iets dat betaald is. Het is ook overduidelijk wat er aan de hand is, de verzending is verloren geraakt door Bpost. Bij andere winkels wanneer er iets foutloopt wordt dit behandeld binnen 2-3 dagen en krijg ik een vervanging.
@EnisM
ik heb de dossierbeheerder gevraagd contact met je op te nemen voor verdere bespreking.
Excuses dat het langer duurt dan verwacht.
mvg,
Tina
Mag ik verwijzen naar een artikel van HLN (is dat wetenschappelijk?) van ongeveer 1 jaar geleden. Daarin wordt beschreven dat 0,1 % van zulke zaken verloren gaan. Ik dacht ook wel dat er sprake was van verloren of gestolen.
Mijn standpunt is nog altijd dat Proximus rijk genoeg is om zulke verloren zaken te vergoeden. Zonder het te vermelden op een openbaar forum want dan gaan er nog veel meer van de camion vallen.
Ik vermoed dat er wel dergelijke afspraken gemaakt worden want als ze met BP een overeenkomst afsluiten met garantie dan zal dit ook duurder uitvallen voor PX en zeker voor bedrage hoger dan 500€.
@EnisM
@HeidiE
Vorige week vrijdag was er beperkte dienstverlening door Bpost heb ik vernomen.
Eventueel inlichtingen inwinnen bij Bpost, die kunnen het via de barcode toch traceren denk ik.
Mvg
Artie
Ik zie op de kalender van Bpost dat er op 25 okt een aangepaste dienst was voor brieven, maar kleine pakjes worden misschien door dezelfde facteur gebracht .
@EnisM
Ik wil u informeren dat uw dossier met nummer 55414786 gisteren in behandeling is genomen. Proximus dient bepaalde procedures te volgen voordat men kan overgaan tot het opsturen van een nieuw toestel of, indien er geen voorraad meer is, het uitbetalen van het toestel. De dossierbeheerder zal u verder op de hoogte houden van de voortgang.
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Joel