Skip to main content

Beste, ik heb een joint offer besteld op 17 oktober. De bezorging zou 2 (werk)dagen duren en zou op 22 oktober moeten worden geleverd. Dit werd eerst uitgesteld naar 23 oktober wat altijd kan gebeuren. Daarna weeral uitgesteld en nu is er zelfs geen datum meer wanneer ik deze zal ontvangen. Ik ben dus al 11 dagen aan het wachten op een smartphone met abonnement. Ik ben naar de proximus winkel geweest die mij wisten te melden dat de gsm daadwerkelijk opgestuurd is maar ergens verloren zou zijn geraakt. Via de livechat van Proximus krijg ik elke keer een andere uitleg, de ene zegt dat er geen voorraad is terwijl deze opgestuurd is? De andere zegt dat er nog niets is opgestuurd. Ik heb het gevoel dat men zelf niet weet wat er gaande is. Ik zou graag mijn smartphone ontvangen die ik  al betaald heb. Mijn geld is ondertussen van mijn rekening terwijl ik nog niets heb ontvangen.

betreft order R4WEBSHOP046084103.

 

ter info: je gaat een verklaring van niet-ontvangst moeten invullen.
PX moderator kan deze doorsturen per mail als iemand hen de daad hier opneemt straks.

zie → pakket niet ontvangen | PF


ter info: je gaat een verklaring van niet-ontvangst moeten invullen.
PX moderator kan deze doorsturen per mail als iemand hen de daad hier opneemt straks.

zie → pakket niet ontvangen | PF


 

 


Dag @EnisM dossier 55414786 werd hiervoor opgemaakt, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Mvg, Heidi


Dag @EnisM dossier 55414786 werd hiervoor opgemaakt, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Mvg, Heidi

En wanneer zal mijn vraag behandeld worden? Ik begin echt mijn geduld te verliezen. Ik zit al 2 weken te wachten op iets dat betaald is. Het is ook overduidelijk wat er aan de hand is, de verzending is verloren geraakt door Bpost. Bij andere winkels wanneer er iets foutloopt wordt dit behandeld binnen 2-3 dagen en krijg ik een vervanging. 


@EnisM 

ik heb de dossierbeheerder gevraagd contact met je op te nemen voor verdere bespreking.

Excuses dat het langer duurt dan verwacht.

mvg,

Tina


Mag ik verwijzen naar een artikel van HLN (is dat wetenschappelijk?) van ongeveer 1 jaar geleden. Daarin wordt beschreven dat 0,1 % van zulke zaken verloren gaan. Ik dacht ook wel dat er sprake was van verloren of gestolen.

Mijn standpunt is nog altijd dat Proximus rijk genoeg is om zulke verloren zaken te vergoeden. Zonder het te vermelden op een openbaar forum want dan gaan er  nog veel meer van de camion vallen. 


Ik vermoed dat er wel dergelijke afspraken gemaakt worden want als ze met BP een overeenkomst afsluiten met garantie dan zal dit ook duurder uitvallen voor PX en zeker voor bedrage hoger dan 500€.


@EnisM 

@HeidiE 

Vorige week vrijdag was er beperkte dienstverlening door Bpost heb ik vernomen.

Eventueel  inlichtingen inwinnen bij Bpost,  die kunnen het via  de barcode toch  traceren denk ik.

Mvg

Artie


Ik zie op de kalender van Bpost dat er op 25 okt een aangepaste dienst was voor brieven, maar kleine pakjes worden misschien door dezelfde facteur gebracht . 


@EnisM 

Ik wil u informeren dat uw dossier met nummer 55414786 gisteren in behandeling is genomen. Proximus dient bepaalde procedures te volgen voordat men kan overgaan tot het opsturen van een nieuw toestel of, indien er geen voorraad meer is, het uitbetalen van het toestel. De dossierbeheerder zal u verder op de hoogte houden van de voortgang.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Joel


Reageer