Vraag

Smartphone herstelling

  • 24 June 2020
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Ik heb op 16 mei een smartphone binnengebracht bij het proximus center te Mol voor een defect scherm. Op 22 juni sms ontvangen dat de telefoon hersteld is en klaar ligt in het proximus center te Sint-Truiden??!!  Bij navraag ter plaatse in het center te Mol (want deze zijn niet telefonisch bereikbaar) geven ze mij het advies om zelf naar sint-Truiden te rijden (50 min)  want anders zou het nog maanden gaan duren voor ik het toestel kan komen afhalen in Mol. Mijn vraag is of ik nu echt naar Sint-Truiden moet gaan rijden en dit niet anders kan opgelost worden?


This topic has been closed for comments

6 reacties

Ter info: best het verder antwoord van iemand van Proximus zelf afwachten dit zal wel pas morgen zijn als ze hier terug langkomen op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@Vini Ik heb dit doorgestuurd naar de dienst dat verantwoortdelijk is voor onze shops. Zodra ik antwoord ontvang, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@ViniIk heb al feedback ontvangen. Uw toestel zal van Sint-Truiden naar Mol worden verstuurd. Deze zal er ten vroegste dinsdag of woensdag zijn. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Vini De verantwoortdelijke van de shop te Mol heeft jou een e-mail gestuurd. Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +2

Ik vond het een raar geval dat toch snel werd opgelost.

Ik heb al een mail ontvangen van de shop in Mol. Bedankt voor de snelle en correcte afhandeling!