Skip to main content

Bellen of inkomende oproepen in huis lukt niet. Ik moet steeds buiten gaan staan. Op 6 juli kreeg ik een bericht via sms dat een technieker mij zou contacteren. Maar ik heb nooit iemand gehoord. Ondertussen zijn wij al meer dan een maand verder , maar de dienstverlening is ontoereikend. Op zich ben ik wel content van mijn pakket buiten het bellen.  Men verzekerde mij bij tekenen contract dat dit geen probleem zou zijn.   

Bij tekenen contract : dat is de commerce hé. 

Ik vrees dat u een gsm versterker zal moete huren/kopen om binnen te kunnen telefoneren. Kopen is toch al rap een 200 €. Het kan goedkoper, maar werkt het dan ook? Dat is een apparaat dat dank zij een kleine antenne een zwak signaal opvangt, dit versterkt en terug uitzendt. U kunt al ee s zoeken naar gsm repeteren.


= geen/onvoldoende mobiele dekking binnenshuis omwille van:

Proximus antenne te ver verwijderd of omwille van lokale omgeving (bebossing, terreinvariaties, metalen constructies in de buurt, ...-

voor uw huis gebruikte bouwmaterialen  (isolatie,  gewapend beton ….)

 

→ ondersteund uw  smartphone eventueel VoWifi?

 

Kaart met het netwerkbereik | Proximus

Bellen via wifi | Proximus


@Kurta Als je buitenhuis voldoende mobiele ontvangst hebt op je smartphone (voldoende streepje) zal het wel te wijten zijn aan bv. het gebruik van isolatiematerialen enz.. 

In ieder geval kan je opteren voor VoWifi als je toestel dit ondersteunt en ondersteund wordt door Proximus, zoals reeds aangestipt door M_016.


Reageer