Skip to main content

Slechte service Proximus Schelle. Nieuwe telefoon gekocht en gevraagd om gegevens over te zetten. De reactie was :u dient dit zelf te doen met een app die op het oude toestel geplaatst werd. Wij  beiden zijn 65 plussers en We proberen gedurende een halve dag maar lukt niet. We gaan terug maar de aardige verkoper van vrijdag is er niet. De aanwezige verkoper zegt :mijn collega heeft de foute app op uw toestel gezet" !!! Hij zet er een nieuwe op zonder verdere uitleg. We vragen hulp maar krijgen als reactie :dat moet u zelf doen.  Thuis terug geprobeerd... lukt niet... de Engelse tekst laten vertalen... blijkt dat de App op beide toestellen moet staan! Dit had de verkoper MOETEN MELDEN. Daarna lukte het.  Hou aub rekening met de klant  65 plus en geen kaas gegeten van dergelijke zaken. We overwegen alvast om bij het abonnement van mijn echtgenote over te stappen op een andere leverancier met hopelijk minder arrogante verkopers. Graag uw reactie

de app die je bedoelt is waarschijnlijk “Smart switch” Hoe werkt Samsung Smart Switch? - Coolblue - alles voor een glimlach indien je een android toestel hebt

en als het een iphone is → Kopie, apps en gegevens overzetten naar nieuwe iPhone - appletips

NB: een reactie van een Proximus forummedewerker kan je verwachten van zodra de draad hier opgenomen wordt.


@AMYFLAMY Wij begrijpen ten zeerste dat u van ons een correcte en klantvriendelijke service verwacht. Het is zeker niet onze intentie geweest om het vertrouwen van u als  klant te schaden. Wij bieden  u daarom onze verontschuldigingen aan en danken u voor deze reactie dewelke het mogelijk maakt om in de toekomst onze dienstverlening te verbeteren.Groetjes,Joel


Reageer