Skip to main content

Ik heb op mijn thuisadres Rothstraat 93 3290 Schaffen regelmatig geen of slechte ontvangst met mijn GSM. is hier een oplossing voor.

PX forummedewerkers komen pas maandag terug langs hier.

Best ook vermelden als het enkel binnenshuis is of dat het ook buitenshuis het geval is.

PX forummedewerkers kunnen dit dan doorgeven aan de bevoegde dienst om na te trekken of er problemen zijn met de antenne voor deze zone.

Als voorlopige oplossing zou je hunnen werken op je smartphone met VoWifi (bellen via wifi) als
je toestel ondersteund wordt  → Bellen via wifi | Proximus 
en dit actief staat op je smartphone  en bij PX ook geactiveerd staat.

PS: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. bv het betrokken gsm nummer waarover je het hier hebt

Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 


Is zowel binnen - als buitenhuis

Wifi ingeschakeld

Bedankt 

 


Ook in de omgeving van De Moeren-Houtem is de ontvangst sinds begin mei belabberd geworden. We kregen op 5 mei een bericht van Proximus dat “de werken aan ons mobiel netwerk waren afgerond. We moderniseerden de antennes en maakten ze energiezuiniger...” Ewel de netwerkkwaliteit is nog nooit slechter geweest. We vliegen om de haverklap op het Franse netwerk en binnenshuis al helemaal geen bereik meer.


Reageer