Wij hebben 2 indetieke smartphones met een Pay&Go sim , die we een tijdje geleden hebben omgezet naar een proximus flexS abonnement.
1 smartphone werkt perfect, heeft 4g en een stabiele connectie.
Als ik naar verbinding kijk zie ik Proximus.
De andere haalt max H or H+ en de connectie is niet erg stabiel.
Als ik naar verbinding kijk staat er nog steed Proximus Pay&GO
Ook was ik onlangs in het buitenland en ik had nauwelijks verbinding.
En mijn factuur was ook hoger die maand?
Kunnen jullie dit even nakijken?
Het betreft telefoon nummer eindigend op 44
niemand?
Als een Proximus moderator van het forumteam hier morgen de draad opneemt kan er nagekeken worden of 4G actief staat voor deze P&G sim.
Als dat niet helpt, kan je best uw sim-kaart eens in het toestel dat wel werkt steken en de andere simkaart in uw toestel. Op die manier kan je zien of het probleem zich mee verplaatst naar het andere toestel of aan uw toestel gelinkt is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.