Vraag

Slecht verbinding, geen 4g met proximus flex S op mijn smartphone

  • 6 November 2022
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Wij hebben 2 indetieke smartphones met een Pay&Go sim , die we een tijdje geleden hebben omgezet naar een proximus flexS abonnement.
1 smartphone werkt perfect, heeft 4g en een stabiele connectie.
Als ik naar verbinding kijk zie ik Proximus.
De andere haalt max H or H+ en de connectie is niet erg stabiel.
Als ik naar verbinding kijk staat er nog steed Proximus Pay&GO
Ook was ik onlangs in het buitenland en ik had nauwelijks verbinding.
En mijn factuur was ook hoger die maand?

Kunnen jullie dit even nakijken?
Het betreft telefoon nummer eindigend op 44
 


3 reacties

niemand?

Als een Proximus moderator  van het forumteam hier morgen de draad opneemt kan er nagekeken worden of 4G actief staat voor deze P&G sim.

Reputatie 7
Badge +4

@Fred_07 onze excuses dat we nu pas antwoorden. Voor het nr dat eindigt op -44 is 4 en 5G geactiveerd. Als het andere toestel op dezelfde plaats wel een goede ontvangst heeft ligt dit normaalgezien niet aan de ontvangst. Kan je eens kijken of in je toestel zelf deze functie geactiveerd is ? Dit kan je nakijken via instellingen en netwerkverbindingen. 

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=&page=topic/internet-onderweg/verbinden-met-mobiel-internet/device/samsung/galaxy-a51

Als dat niet helpt, kan je best uw sim-kaart eens in het toestel dat wel werkt steken en de andere simkaart in uw toestel. Op die manier kan je zien of het probleem zich mee verplaatst naar het andere toestel of aan uw toestel gelinkt is. 

Reageer