Vraag

simkaart vervangen

  • 17 April 2020
  • 26 reacties
  • 2444 Bekeken

Waarom kan of wilt Proximus mijn oude grote simkaart (Pay&Go) niet vervangen voor een nieuwe kleinere simkaart (nano)? Ze willen dit naar hun zeggen enkel doen bij een abonnement.. :thinking: ..Onbegrijpelijk! ...“Paarse krokodil”.. Wat als mijn huidige simkaart defect zou zijn??

 


26 reacties

Of gewoon het voorstel van proximus volgen:

  

Het ruilen van de simkaart en de nieuwe simkaart per post laten bezorgen is momenteel niet mogelijk voor Pay&Go. Er is een manier om dit te omzeilen, maar daarvoor dient de herlaadkaart even omgezet te worden naar een (full control) abonnement. De dag nadien kunnen wij de simkaart omwisselen en per post laten versturen. Zodra de nieuwe simkaart is toegekomen en deze in gebruik is genomen, kan het nummer terug omgezet worden naar Pay&Go. Groetjes, Antonella

aangezien Full control een betalende optie is ,  en indien je achteraf een creditnota krijgt zie ik geen probleem.

Reageer