Beantwoord

simkaart niet geactiveert

  • 26 October 2023
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe gsm ontvangen en men nieuwe simkaart. Deze is helaas nog niet geactiveerd. Hoe kan ik deze laten activeren

icon

Beste antwoord door Joel M 26 October 2023, 11:08

Bekijk origineel

6 reacties

ik veronderstel dat het geen Pay&Go kaart is anders moet het op volgende manier:

Je Pay&Go-kaart identificeren | Proximus

Nb: best het simkaartnummer in het veld “ticket” zetten hier →  ForumProfiel 

en verder daar ook zoveel mogelijk gegevens invullen als het nog niet gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Stefanie jolling Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

De aanpassingen werden gedaan in mijn profiel

@Stefanie jolling Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Profiel werd aangepast 

@Stefanie jolling Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel



heeft u dit reeds kunnen nakijken 

Reputatie 7
Badge +3

@Stefanie jolling In ons systeem staat enkel de aankoop van uw gsm-toestel maar zonder abonnement.Indien u een abonnement wenst kan u dit regelen via het gratis nummer 0800 22800 of via de shop.Groetjes,Joel

Reageer