Vraag

SIMKAART KWIJT

  • 24 June 2023
  • 3 reacties
  • 477 Bekeken

IK ZOU GRAAG EEN NIEUWE SIMKAART WILLEN BESTELLEN EN MET DE ZELFDE NUMMER GAAT DIT 

IS HEEL BELANGERIJK IK GERAAK NERGENS MEER OP ZONDER DIE NUMMER 

MVG

CINDY😥😥😥


3 reacties

@Wesley de wint 

Omdat de PX forummedewerkers je verder zouden kunnen helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden: bv in dit geval, het betrokken nummer in kwestie ...
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Maar je kunt tijdens het weekend ook bellen naar de helpdesk 080022800

Reputatie 7
Badge +4

In principe kunt u als eigenaar van het Proximus GSMnr X een nieuwe SIM-kaart vragen en bekomen in een Proximus center en deze nieuwe SIM onmiddellijk laten activeren zodat u nog voor u de winkel buitenstapt terug op het Proximus netwerk kunt

Uiteraard dient u zich moeten identificeren (e-id /klantnr/ GSMnr)

Reputatie 7
Badge +3

@Wesley de wint 

klopt wat hier al vermeld wordt: in een shop kan je onmiddellijk een nieuwe simkaart laten activeren

groeten

Tina

Reageer