IK ZOU GRAAG EEN NIEUWE SIMKAART WILLEN BESTELLEN EN MET DE ZELFDE NUMMER GAAT DIT
IS HEEL BELANGERIJK IK GERAAK NERGENS MEER OP ZONDER DIE NUMMER
MVG
CINDY😥😥😥
IK ZOU GRAAG EEN NIEUWE SIMKAART WILLEN BESTELLEN EN MET DE ZELFDE NUMMER GAAT DIT
IS HEEL BELANGERIJK IK GERAAK NERGENS MEER OP ZONDER DIE NUMMER
MVG
CINDY😥😥😥
Omdat de PX forummedewerkers je verder zouden kunnen helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden: bv in dit geval, het betrokken nummer in kwestie ...
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Maar je kunt tijdens het weekend ook bellen naar de helpdesk 080022800
In principe kunt u als eigenaar van het Proximus GSMnr X een nieuwe SIM-kaart vragen en bekomen in een Proximus center en deze nieuwe SIM onmiddellijk laten activeren zodat u nog voor u de winkel buitenstapt terug op het Proximus netwerk kunt
Uiteraard dient u zich moeten identificeren (e-id /klantnr/ GSMnr)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.