Skip to main content

Beste,

 

Ik heb op 31/12 mijn mobiel abonnement opgezegd bij Proximus gezien ik overstap naar een andere provider, waar ik mijn gegevens (voor onder andere overdracht) al had doorgegeven. Hierdoor werd ook mijn simkaart en nummer gedeactiveerd bij Proximus, maar echter heb ik die blijkbaar nog nodig voor correcte overdracht, dus ik had graag de simkaart en bijhorend nummer terug geheractiveerd.

 

Ik heb hiervoor ook reeds naar de klantendienst gebeld, maar hier zeiden ze me niet verder te kunnen helpen, terwijl me dit niet zo heel moeilijk lijkt om te doen.

 

Vriendelijke groeten,

Matthias

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Dag @matthiasc order R000000110000KWROZ is in behandeling. Een bevestiging volgt! Groetjes, Heidi


Reageer