Zoals mijn titel het wel doet vermoeden is mijn simkaart dus defect. Ik kan niet naar de hulpdienst bellen en de online chat en mail zijn niet bereikbaar. Zoals normaal naar een Proximus winkel gaan is nu ook geen optie. Hoe kan ik nu een nieuwe simkaart aanvragen om terug bereikbaar te zijn?
Proximus stuurt tijdens de corona periode de sim op via Bpost.
Maar iemand van Proximus zelf, zal je hieromtrent wel verder inlichtingen geven en je hierbij verder helpen als ze hier de draad opnemen.
Er zijn wel tijden de corona periode vertragingen met leveringen bij Bpost.
Je kunt alvast al je GSMnr. en je simkaartnummer in je forumprofiel aanvullen.
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde privé gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
Gaat dit over het gsm nummer dat hier is ingevuld op je profiel ? Kan je mij via privé bericht even volgende gegevens bezorgen van een recente factuur : klantennummer, factuur datum en activatie code ?
Ik heb hetzelfde probleem. Oude Gsm kapotgevallen en in mijn nieuwe past mijn oude simkaart niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.