Vraag

Simkaart activeren

  • 11 May 2018
  • 7 reacties
  • 867 Bekeken

Beste

Twee dagen geleden pakket genomen bij proximus,
Kan ik mijn gsm en die van mijn vriendin nog steeds niet gebruiken tt ergernis want wij hebben herlaadkaarten en om deze te herladen is zonde, vriendin is zwanger als er wat is kan ze niemand bereiken

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Wesley,
Heb je ook een gsmnummer ?
mvg. Wiflried
Ik heb je een prive bericht gestuurt
Zijn nu drie dagen verder simkaartjes werken nog steeds niet terwijl op de website staat dat het mximaal 24 u duurt
???
Jammer goenoeg ingebelt naar proximus en steeds hetzelfde antwoord.
Niemand die kan helpen.
Na contact met de chat, ook geen hulp
Order is vastgelopen ik word afgewimpelt met gedult
Antwoorden zoals wat er op de website staat is leidraad,
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Fonsgen, kan je ons via een privébericht een ordernummer doorgeven? Via het onderstaand link kan je ons een privébericht versturen. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Ik wacht nog een dag af anders hoeft het voor mij niet meer wij zitten zonder gsm met een hoogzwangere vrouw echt schandalig en een goed begin
Reputatie 7
Badge +4
Indien uw telefoonnummers behouden worden, wordt het "tegoed/belkrediet Pay&Go" (normaal) in rekening genomen bij overdracht naar een abo (=vermindering op uw volgende factuur/facturen)
Maar uiteraard de activatie van een nieuwe SIM kan en mag niet zolang aanslepen … quo vadis Proximus, quo vadis...

Reageer