Skip to main content

mijn moeder kocht 09/03/2020 online een Huawei P30 lite met abonnement  voor mijn vader. Daar werd een nieuwe simkaart bij geleverd. Ik belde al verscheidene malen naar de klantendienst doch de kaart is nog steeds niet actief tevens is er nog geen nr aan toegewezen. Mss kan iemand helpen? Dit zijn gegevens die ik heb:

Webordernr: R4WEBSHOP00702634

Klantnr: 6********

Geboortedatum: 16/03/45

SSN/ 210**********

Dag @kathleenverstraelen ik heb dossier 44914433 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die jullie verder zal contacteren. Grt, Heidi


dank u wel

 


Hallo Heidie gisteren heeft een dame van proximus contact opgenomen met mijn mama. Blijkt dat in de computer stond dat het toestel nog niet geleverd was wegens uitverkocht. De dame  zou het nodige doen en zelf terug contact op nemen met mama. Ik hou U verder op de hoogte. Groetjes. 


Hallo HeidiE vandaag is mijn simkaart met nieuw nummer geactiveerd. Hartelijk bedankt voor je hulp. Vriendelijke groeten. 


@kathleenverstraelen Bedankt voor de info. We zijn blij dat het in orde is geraakt. Groetjes, Antonella


Reageer