Hoi, ik ben mijn pin code vergeten en voer daarom mijn puk code in. Hierna vraagt mijn gsm om een nieuwe pincode te kiezen. Wanneer ik 2 maal een nieuwe pincode gekozen hebt kom ik gewoon opnieuw bij puk code ingeven (ik ben zeker dat ik de juiste puk code invoer met my proximus account)
ja, raar dat gsm na ingeven pukcode in cirkeltjes blijft ronddraaien.
of is het ondertussen opgelost ?
een nieuwe sim via de shop is idd ook een mogelijkheid
groeten,
tina
- Open de MyProximus-app.
- Tik op Producten.
- Scrol naar beneden en tik op je gsm-nummer.
- Scroll naar beneden en tik op Simkaartnummer en pukcode.
- Je ziet nu de pukcode voor dit nummer.
- Geef de pukcode in op de geblokkeerde gsm en kies een nieuwe pincode.
Ik weet niet of je deze methode gevolgd hebt door eerst 3 keer de verkeerde pin in te voeren en dan je pukcode invoeren dan pin code veranderen…
Enfin als het niet lukt, en je iemand van Proximus nodig hebt om verder te kunnen, zal je best nu bellen naar de helpdesk op 0800 22 800 want in het weekend komt hier op het forum niemand langs die van Proximus zelf is.
ik geef je nog de helppagina van op de prox Site mee, maar of dit je iets gaat verder helpen dat is weer wat anders → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/puk-of-pincode-van-je-simkaart.html
Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/sim-aanvaardt-juiste-puk-niet-49211
Indien u zeker bent van uw PUK-code en indien u na herstart van uw GSM met uw nieuwe PIN geen toegang bekomt, lijkt het mij aangewezen gewoon een nieuwe SIM te vragen (vanaf maandag aan de Proximus medewerkers op dit publieke forum voor een abo met uw klantnr & GSM nr vermeld in uw forum login profiel) of gaat u (op afspraak? langs in een Px-center om een nieuwe SIM op te halen voor abo of P&G uiteraard met uw e-id op zak)
Succes
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.