Vraag

SIM nog niet actief?

  • 8 May 2021
  • 7 reacties
  • 251 Bekeken

Beste,

 

Ik had in de week een nieuwe gsm + abonnement besteld (met nummer overdracht), er stond dat dit binnen de 24 uur zou in orde komen na de levering. Heb de GSM gisterenochtend ontvangen. Ik wou gewoon even polsen of het normaal is dat dit nog niet actief is, misschien is 24 uur wat snel als er nummeroverdracht bij is? Hebben jullie enig idee wanneer ik mijn nieuwe SIM wel zal kunnen gebruiken of had dit toch al in orde moeten zijn?

Alvast bedankt voor de tijd.

 

Mvg

 

Sam


7 reacties

FYI: De Proximus forummedewerkers komen pas maandag hier terug langs.

zal waarschijnlijk nog wat vroeg zijn.

Heb je de gsm al eens volledig opnieuw opgestart.

Je kunt ook al eens natrekken bij welke provider het nummer nog of al toebehoord → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Als je wilt kun je ook nu eens naar support bellen 0800 22 800 mss kunnen ze u daar ook verder helpen.

FYI: De Proximus forummedewerkers komen pas maandag hier terug langs.

zal waarschijnlijk nog wat vroeg zijn.

Heb je de gsm al eens volledig opnieuw opgestart.

Je kunt ook al eens natrekken bij welke provider het nummer nog of al toebehoord → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Als je wilt kun je ook nu eens naar support bellen 0800 22 800 mss kunnen ze u daar ook verder helpen.

 

Hey,

 

bedankt voor je antwoord, nummer behoort nog altijd toe aan mijn huidige operator. Had ondertussen wel al ergens op het forum gelezen dat het zelfs tot 8 werkdagen kan duren vooraleer een overdracht in orde is?

 

Kan anders wel eens bellen of in de winkel langsgaan.

Heb mijn privé gegevens ook ingevuld indien iemand mij hier maandag kan verder helpen, had je dat in een ander topic zien posten.

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

mvg

 

SAm

Ter bijkomende info:
Normaal gezien als je overschakelt van een oude operator  naar Prox, dan moet de,
portering door de oude operator aanvaard worden, bv dat er geen verdere contractuele verplichtingen zijn enz...
Maar ondertussen blijft je oud nummer in dienst en kunt u dus nog bellen via uw oude operator
tot het moment van overdracht, en normaal +/- 24 uur later (ook tijdens weekends en feestdagen)
zou je dan in principe moeten kunnen bellen via de nieuwe operator Prox.

Het is in ieder geval aan uw nieuwe operator Proximus om betrokken nummeroverdracht op een correcte wijze te regelen.

Ga gwn even topic bumpen in de hoop dat iemand me kan helpen vandaag.

 

Fijne dag nog 

Reputatie 7
Badge +4

@SamB88 Het nummer dat in je profiel staat, is sinds deze ochtend actief bij ons.

ABI:mogelijks moet je het toestel eerst even heropstarten.

Reageer