Wacht op de reactie - vanaf maandag - van een Proximus moderator op dit publieke forum
Vermeld in afwachting in uw forum login profile (via uw avatar “S” rechts boven) in het vrije veld “ticket”
het betrokken GSMnr, de betrokken geprobeerde SIMnrs en de IMEI van uw toestel), aldaar enkel zichtbaar voor Proximus
Ref.
Gsm en simkaart blokkeren bij diefstal of verlies | Proximus
Maar in principe is het inderdaad aan het betrokken Proximus center (shop) om alles aan te doen om ervoor te zorgen dat de nieuwe SIM onmiddellijk aan uw GSMnr gekoppeld wordt en dat het abo werkt vooraleer u de winkel buitengaat
Correctie
Uiteraard dient de IMEI van uw oud gestolen toestel te worden geblokkeerd (en geblokeerd te blijven)
Mogelijks is uw GSMnr/abo nog tijdelijk geblokkeerd in afwachting van de koppeling met de/een nieuwe SIM aan uw GSMnr (door Proximus dienst xyz)
Enkel een Proximus moderator kan dienaagaande klaarheid bezorgen
@Sam L Dag ik kijk he voor je na. Het simaartnummer wat je onder je profiel laat weten. Dit klopt toch ?
@Luc.M Ja dit is simkaart nummer die nu in mijn gsm zit.
@Sam L Dit zou nu in orde moeten zijn; Best eens herstarten. Succes :-)
@Sam L Het is gelukt. Dikke merci!