Vraag

sim kaart niet ondersteund

  • 19 August 2020
  • 8 reacties
  • 367 Bekeken

2 weken geleden overgeschakeld van base operator naar proximus met onze beide gsms. Vandaag nog steeds de nieuwe sim kaarten niet ontvangen dus dan maar naar de proximus winkel gestapt om zelf de sim kaarten te vragen. 

Nu, 5 uur later nog steeds geen actieve sim kaart en al meermaals heropgestart.

Nu zag ik dat de sim kaart nummers op deze sim kaarten niet overeenstemmen met de nummers die ik via myproximus terugvind.

Help! Ik wil kunnen bellen en gebeld kunnen worden. Zitten nu al ruim een week zonder werkende simkaarten.


8 reacties

Ter info: je kan al eens checken of je nummers nog aan base toebehoren of al bij Proximus  

→  https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265

PS:  zal pas morgen zijn als hierop nog iemand van proximus zelf je kan verder helpen, het is in ieder geval aan Proximus om dit in orde te brengen of de reden kunnen geven waarom de overdracht bv door één of andere  zou door Base geweigerd geweest zijn.

 

Ter info: je kan al eens checken of je nummers nog aan base toebehoren of al bij Proximus  

→  https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265

PS:  zal pas morgen zijn als hierop nog iemand van proximus zelf je kan verder helpen, het is in ieder geval aan Proximus om dit in orde te brengen of de reden kunnen geven waarom de overdracht bv door één of andere  zou door Base geweigerd geweest zijn.

 

Dank je wel.

Net even gecheckt en de beide nummers zitten al bij proximus. 

Da's al iets.

Nu hopelijk morgen een oplossing. 

Bedankt hoor!

Reputatie 7
Badge +4

Indien uw simkaartnummers niet overeenkomen met deze in uw MyProximus vrees ik dat er een probleem is dat zo spoedig mogelijk door Proximus-medewerkers op dit publieke forum dient te worden opgelost

=

u nieuwe sim-kaarten sturen of

de in uw bezit zijnde sim-kaartnrs koppelen aan uw GSM-nrs 

misschien best de nrs van de in uw bezit zijnde proximus sim-kaarten (en bijhorende GSMnrs) vermelden in een vrij veld bv. ticket van uw forum login (modify & save) maar zeker niet publiekelijk op dit forum

 

Reputatie 7
Badge +4

@Celien Maes De beide gsm-nrs zijn inderdaad al geactiveerd bij ons. Op het nr dat begint met 0489 zie ik vandaag een wijziging. Kan je dat toestel eens herstarten als je daar nog geen netwerk hebt ?

Als je nog steeds geen netwerk hebt zal er inderdaad iets misgelopen zijn met de sim-kaarten. Kan je op je profiel even de simkaartnrs en bijhorende gsm-nrs vermelden zodat we kunnen controleren of het juiste nr aan de juiste simkaart gelinkt is? 

 

@Celien Maes De beide gsm-nrs zijn inderdaad al geactiveerd bij ons. Op het nr dat begint met 0489 zie ik vandaag een wijziging. Kan je dat toestel eens herstarten als je daar nog geen netwerk hebt ?

Als je nog steeds geen netwerk hebt zal er inderdaad iets misgelopen zijn met de sim-kaarten. Kan je op je profiel even de simkaartnrs en bijhorende gsm-nrs vermelden zodat we kunnen controleren of het juiste nr aan de juiste simkaart gelinkt is? 

 

Ik heb de telefoonnummers en bijhorende sim nummer onder ticket ingevoerd op mijn profiel.

 

Ondertussen ook al terug opnieuw opgestart, maar gaat nog steeds niet.

Pfff 😤😟

Reputatie 7
Badge +3

@Celien Maes 

bij de GSMnr. eindigend op ..38 stel ik vast dat deze op de juiste simkaart gekoppeld is. De nr. eindigend op ..26 is idd op een andere simkaart gekoppeld.

voor het nummer op 38 heb ik een reset uitgevoerd op de simkaart, je mag hiervoor je toestel herstarten voor het nr op 26, dit heb ik nu op de juiste simkaart gekoppeld.

 

Geert

Beide nummers ok nu.

Dankjewel voor de oplossing.

Wel stom dat het 2 weken moest duren terwijl we al betalen ervoor en er niet van kunnen genieten.

:thumbsup_tone3: Er wordt hier wel het één en ander door de Proximus forummedewerkers recht gezet dat mag zeker ook eens in de bloemetjes gezet worden :bouquet:

Reageer