Skip to main content

Hallo,

Ik heb mijn simkaart moeten laten blokkeren na diefstal en heb een nieuwe simkaart laten opsturen.

Ik heb die nu ontvangen maar die werkt niet. krijg melding sim 1 is niet geregistreerd  en kan niet bellen of surfen.

Heb natuurlijk geprobeerd om opnieuw te herstarten en sim eens opnieuw uitgehaald en ingestoken maar dat hielp niet.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ter info

Sim kaart vervangen staat als niet geregistreerd | Proximus Forum

Een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum zal normalerwijze dit probleem (vanaf morgen) kunnen oplossen 

Vermeld betrokken GSM nr en het nieuwe SIM-kaartnr (enkel) in uw forum login profiel (in het vrije veld ‘ticket’) aldaar enkel zichtbaar voor Proximus 


Probleem is opgelost. Ik had sim kaartnr bijgevoegd in mijn login forum profiel en vandaag (volgende dag) nog voor de middag was het probleem verholpen.

Dank je wel voor de goede en snelle service.


Reageer