Skip to main content

Wij proberen al van 13.00 uur vanmiddag  (dus zo’n 5 uur) door te geven via 0800 22 800 dat één van onze SIM-kaarten moet geblokkeerd worden wegens verlies.  Op het nummer 0800 22 800 krijgen we na het intoetsen van de juiste gegevens wel muziek maar nooit antwoord …. uren aan een stuk …. terwijl de dienst 24/7 bereikbaar zou moeten zijn.   Ook via mail vangen we bot !!!  Je geraakt gewoon nooit waar je moet zijn!!!  de contactmogelijkheden zijn gewoon waardeloos, ook op facebook trouwens (ook geprobeerd).  Wie kan ons helpen?

 

@banhout Ik ga ervan uit dat de simkaart niet meer geblokkeerd hoeft te worden aangezien je het toestel terug hebt gevonden? Graag bevestiging hierover zodat ik de 2 openstaande dossiers hierover kan afsluiten voordat er nog gevolg aan wordt gegeven terwijl dit misschien niet meer de bedoeling is. Groetjes, Antonella


Reageer