Vraag

sim kaart activeren

  • 5 April 2020
  • 2 reacties
  • 718 Bekeken

Mijn oude simkaart werkt niet meer, en ze hebben een nieuwe omgestuurd 1 week geleden , nieuwe simkaart met behoud van nummer, in de gsm gestoken en het werkt niet. Ik kan niet meer bellen en gebeld worden, al een ganse week.

Al meerdere keren naar proximus gebeld en altijd krijg ik dezelfde uitleg, wij gaan het activeren en binnen maximum 2 uren is het in orde.

Nu 5 dagen later is het nog steeds niet in orde, ze weten precies zelf niet wat ze moeten doen, serieus, vind ik geen goede service ze, vandaag teruggebeld en uitleg gekregen dat dit door een andere dienst wordt gedaan maar niet op zondag dus bel morgen eens terug! Ik heb deze dienst al meermaals aan de lijn gehad en die zeiden dat het vandaag in orde ging aijn want dat ze het handmatig gingen activeren.

Ik ben echt teleurgesteld in de service, abonnement maandelijks betalen maar al een week niet kunnen bellen en het gevoel hebben dat ze niet willen of kunnen helpen.


2 reacties

TUI: pas maandag komt hier iemand van proximus zelf  terug langs op het forum die dit voor je kan in in orde brengen.

De helpdesk 0800 22 800 is wel open in het weekend, eventueel toch eens proberen of ze je kunnen verder helpen al denk ik dat het moeilijk zal zijn omdat de achterliggende diensten niet zullen aanwezig zijn.

Reputatie 7
Badge +4

@Vicky24 Kan je het betokken gsm-nummer + simkaart nummer toevoegen aan je profile. Of eventueel mij via een privé bericht bezorgen zodat ik dit voor jou kan nakijken.

Reageer