Skip to main content


Klantnummer : 615749***
 
Beste,

Ik ben overgeschakeld naar proximus , mijn huidige sim kaart van base werd vanmorgen stopgezet
maar ik heb van jullie nog niks ontvangen !!!!!!

Momenteel ben ik dus niet bereikbaar, ik heb een bedrijf , wat is dit voor dienstverlening?
ik kan dus ook NIET naar de klantendienst bellen of myproximus activeren

ik kan geen 2 factor auth meer doen  etc. jullie hebben me echt lelijk in de problemen gebracht

Kan dit met de hoogste dringendheid in orde gebracht worden, geweldig begin dit

Klantnummer : 615749***

Merkop ik ben op dit form ingelogd met een andere account want ja myproximus heeft 2 factor auth en dat kan ik nu niet gebruiken

Dag @PieterC de Proximus simkaart werd op 05/11/2024 per post verzonden. Als je deze nog niet ontvangen hebt, kun je in een verkooppunt een simkaart komen uithalen. Onze excuses voor het ongemak!


ok heb ik over de middag gedaan en inderdaad daar nieuwe kaart ontvangen, nu alles ok

vandaag ook nog niks ontvangen via de post;

best dus meer marge nemen of een systeem gebruiken waarbij de klant toch eerst bevestigd dat de sim kaart in zijn bezit is. Huidige manier van werken is echt niet professioneel.

Heeft me tijd en geld gekost.

 


@PieterC Wellicht heeft de feestdag er iets mee te maken, ik zet een kleine commerciële geste klaar. Groetjes, Heidi


Reageer