Overgestapt van Telenet naar Proximus, in de brief staat dat ze gevraagd hebben om de overdracht uit te voeren op 9aug, pas op 12/8 een bericht gehad dat het nu actief zou zijn, maar toch is de sim niet actief (ondanks opnieuw er terug in te steken + opnieuw te starten en meer dan een uur te wachten).
Graag snel oplossen, heb mijn gsm dringend nodig om te bellen!
Dank u
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Ik zie hier geen klantgegevens/betrokken gsm nr… kan je dringend aanvullen aub in je forum profiel?
mvg
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.