Deze namiddag mijn micro-simcard laten omzetten naar nano-simcard.
Op mijn telefoon staat nog steeds ‘sim1 niet geregistreerd’.
Opnieuw opstarten is niet de oplossing.
Graag oplossing zo vlug mogelijk aub
Deze namiddag mijn micro-simcard laten omzetten naar nano-simcard.
Op mijn telefoon staat nog steeds ‘sim1 niet geregistreerd’.
Opnieuw opstarten is niet de oplossing.
Graag oplossing zo vlug mogelijk aub
ter info: In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen morgen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag, bv het gsm nr waarover het probleem betrekking heeft). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Gegevens aangevuld. Nog steeds melding op telefoon, sim1 niet geregistreerd
de nieuwe simkaart nr. heb je die vermeld op je profiel bij: Ticket?
Want momenteel staat er inderdaad een andere simkaart actief.
Geert
Hallo, het is nog steeds niet in orde. Melding Sim 1 niet geregistreerd.
ja het simcardnummer bij ticket in het profiel is van de nieuwe card
ik heb een order ingediend om de simkaart te activeren die je in je profiel hebt staan… hopelijk lukt het straks
groeten
Tina
Simcard is in orde. Bedankt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.