@utopia123
Beste,
als we het abonnement schrappen/opzeggen, is het nummer volledig opgezegd en nergens meer bruikbaar.
Dus even bevestigen: gaat het om een opzeg van een gsm abonnement? of wil je dat het nummer nog bruikbaar is bij een andere operator?
dan dient deze de aanvraag bij ons te doen voor overname.
Kan je je forumprofiel aanvullen én het betrokken gsm nr vermelden?
Ter info: Forum Profiel = klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
groeten
Tina
Lukt het dan niet via http://myproximus.be > producten > naar onder scrollen > abonnement opzeggen > bepaald product > enz.…
Als het niet lukt kunnen de PX medewerkers dit maandag voor u verder in orde brengen.
NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Meldt dit hier als het gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen maandag.