roaming werkt niet

  • 18 July 2023
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Ik nam gisteren reeds contact op met jullie via chat zonder succes. Ik krijg daar geen antwoord meer. Ik heb geen roaming dus ook geen netwerk in het buitenland. Door een fout in jullie systeem staat in de app dat ik 2 jaar oud ben (?!?) Waardoor ik roaming niet kan activeren!! Dit us echt zeer vervelend. De persoon gisteren op de chat (voor hij ineens verdween) vertelde me dat hij het had opgelost en dat roaming ging werken. Ja, niet dus!! Echt vervelend! Zeker omdat ik hier voor mijn vertrek contact met jullie voor opnam en mij werd verzekerd dat ik geen problemen ging hebben. Help me aub!!! Ik kan zelf niets aanpassen ookal ben ik beheerder! Geboortejaar staat in het grijs!! 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Is je forum profiel ingevuld? 
 

Dit doe je door in te loggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken
Als dat in orde is kan je het hier melden, dan kunnen de forummedewerkers met je gegevens direct aan de slag

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jirksken ik heb je opties aangepast, roaming zou nu wel moeten werken. Je toestel eens herstarten kan nodig zijn. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Bedankt!!