Skip to main content

Hallo 

Kan u aub roaming deblokkeren op mijn nummer?

Vroeger werkte dit wel maar sinds vorig jaar niet meer. Ik vertrek deze week op vakantie dus zou graag dringend geholpen worden. 

Alvast bedankt!

@Anneke89 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit te onderzoeken of roaming actief staat en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, zoals het betrokken gsm nummer ), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Bedankt Martin voor de snelle reactie, ik heb dit aangevuld nu.


Dag @Anneke89 ik heb je vraag onder dossiernummer 52443957 aan de juiste dienst doorgegeven. Groetjes, Heidi


Dag Heidi 

Heel erg bedankt! Denkt u dat het tegen vrijdag in orde zou zijn?

Groetjes 

Anneke


@Anneke89 ik heb geen zicht op hoe druk het daar is, maar je kunt ook altijd bellen naar onze klantendienst via 0800 22 800. Groetjes, Heidi


Reageer