Skip to main content

Hoe word het resterend bedrag op de Pay and Go verrekend bij het toevoegen van een Mobile Flex abonnement aan mijn Flex pack ?

Blijft mijn GSM nummer dan hetzelfde ?

@Jan Het resterend bedrag gaat op de factuur van Proximus in mindering gebracht worden.Kan soms wel tot 3 maanden duren na activering gsm-abonnement.Het gsm-nummer kan u behouden.Groetjes,Joel


@Joel M  Bedankt voor de info.


@Joel M 

Tot nu toe heb ik nog geen enkele terugstorting gezien van het resterende bedrag op mijn prepaid kaart.

Mobile flex afgesloten op 16/7/2024.


Een terugstorting zult u niet krijgen, maar het belkrediet van uw Proxiimus nr X dat omgezet werd in een Proximus mobiel abo voor nr X zou ondertussen (JUL 2024!) normalerwijze toch in mindering op uw abonnementskosten door Proximus moeten gebracht geweest zijn 

Je abonnement wijzigen | Proximus

 

= wachten op een reactie van een Poximus-moderator (en eventueel indien nog niet gedaan de historiek van uw facturen nakijken op MyProximus)


@Jan 

wat was het krediet op je p&g?

ik ga het laten nakijken.

Normaal zou dit al verrekend moeten zijn…

mvg

Tina


@tina.b 

Ik weet het exacte bedrag niet meer. (± 15 €)

Heb mijn laatste facturen nagekeken en nergens een terugstorting gevonden.

Bedankt voor de moeite.


@Jan 

er is een dossier opgemaakt voor dieper nazicht.

mvg

Tina


@tina.b 

@Joel M 

Dit is nagekeken door jullie diensten en er word 13,79 EUR in mindering gebracht.

Nu krijg ik een mail met de vraag om het openstaand saldo te betalen, terwijl mijn rekeningen via domiciliering gaan.

Je openstaand saldo

 


Beste klant,

 


Je hebt een aanrekening in je voordeel van -13,79 EUR ontvangen.


Het openstaand saldo bedragt nog 49,20 EUR.


Je kan dit snel en gemakkelijk betalen via:


Dag ​@Jan er staat inderdaad een betalingsopdracht actief, dus dit automatisch bericht is niet correct. Als het bedrag niet aangepast werd bij betaling, zal er 13,79 EUR in je tegoed blijven staan. Dit wordt dan op je volgende aanrekening in mindering gebracht.


@HeidiE 

Dus ik hoef deze betaling niet te doen, dit is toch verwarrend.


@Jan je kreeg een automatisch bericht dat geen rekening houdt met een eventuele domiciliëring.

Je hoeft geen manuele betaling van 49,20 EUR uit te voeren.


@HeidiE  Dank voor de reactie.