Skip to main content

De registratie blijkt onmogelijk te zijn voor pay en go kaartje!!

Alle opties gedaan, maar niet geregistreerd!

Ik versta er niets van wat is dat eigenlijk voor gedoe??

@Ringoo lukt het ook niet door je Pay&Go nummer en Simkaartnummer in te vullen dat je wil identificeren 
zie hier → https://www.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/identification


Algemene Info ivm Identificeren → https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

 

NB: Indien het ook niet lukt kan er altijd maandag iemand van proximus zelf je hierbij verder helpen.


@Ringoo 

hallo,

is het ondertussen gelukt ?

kan je in je profiel je gegevens en het betrokken nummer invullen ? dan zoeken we uit hoe we je verder kunnen helpen.

Groetjes,

Tina


@Ringoo ter bijkomende info:

forum profiel aanvullen als volgt:
klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile (terwijl je op het forum ingelogd bent)
de met “privé” aangeduide tekstvelden die zijn alleen door prox medewerkers zichtbaar.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende gewenste informatie zetten.


Reageer