Beste,
Donderdag heb ik gebeld naar het 080090790 nummer om een schadeclaim door te geven, toen heb ik uitgelegd dat mijn GSM uit m’n broekzak in het riool is gevallen - wat voor mij gezien is als “accidenteel verlies”. De mevrouw aan de telefoon was zeer onvriendelijk en heeft mij meteen laten weten dat dit niet gedekt word, “dit staat zo in het contract” vertelde ze me.
Natuurlijk was ik woedend, ik ben de dag erna direct naar de proximus shop geweest om mijn verzekering te annuleren. Pas daarna ben ik eigenlijk het contract gaan bekijken (die via hun site te bekijken en downloaden is). Waarbij blijkt dat accidenteel verlies wél gedekt word! (zie foto)
Er werd mij ook verteld dat ik langs moest gaan bij de politie om een proces verbaal op te laten stellen; maar ook dit staat niet zo in het contract (onder 7. schadeprocedure word alleen diefstal met braak, agressie en zakkenrollen vermeld.
Ik heb vandaag al verschillende keren proberen te bellen maar eens ik door het keuzemenu heen ben word ik meteen uit het gesprek gegooit en niet in een wachtrij.
Als dit rechtgezet kan worden wil ik met alle plezier mijn verzekering herzien.