Vraag

proximus heeft mijn gsmnummer aan een verkeerd simnummer gelinkt

  • 27 December 2021
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

proximus heeft mijn gsmnummer aan een verkeerd simnummer gelinkt ... ik ben hierdoor al de hele dag sinds 8u deze ochtend onbereikbaar, ik kan niet bellen of gebeld worden, geen sms, geen 4G...enkel noodoproepen... ik heb vandaag 5x met de klantendienst gebeld om mij correct simkaartnr dr te geven dat ik gekregen heb en wat werkelijk in mijn gsm zit...we zijn nu 22u en het is nog steeds niet opgelost/rechtgezet...iemand enig idee hoe lang dit nog zal duren? Net klant geworden bij proximus en al de hele dag onbereikbaar door een fout van hen. Hoe moeilijk kan het zijn om een gsmnr aan de juiste simkaart/simkaartnr te koppelen?


5 reacties

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Keto Ik zie dat er vandaag reeds een heel aantal orders zijn ingeleid voor het aanpassen van de simkaarten voor beide gsm-nummers. Hierbij werden ook verkeerde orders ingeleid waarbij het simkaartnummer van jou eindigend op 43 gebruikt werd om te koppelen aan het gsm-nummer eindigend op 76. Nadien werd dit voor dit nummer rechtgezet naar het simkaartnummer eindigend op 35. Het probleem is nu dat het simkaartnummer eindigend op 43 al eens werd gebruikt in een verkeerde order. Om deze reden is dit simkaartnummer niet meer bruikbaar om te kunnen koppelen aan een ander nummer.
Op 22/12/2021 werden er 2 brieven opgestuurd vanuit Proximus met de simkaarten. Voor jou nummer was dit effectief het simkaartnummer eindigend op 91 waaraan jouw gsm-nummer nu is gekoppeld. Heb je deze brieven (nog) niet ontvangen?
Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Keto  Gisteren werd een nieuwe simkaart aan jouw gsm-nummer gekoppeld via de Proximus shop, zie ik. Ik sluit dossier 49899145 hierbij af. Groetjes, Antonella

Beste, Mijn echtgenoot had er idd genoeg van dat hij mij na 48u nog steeds niet kon bereiken omdat ik door verschillende opeenvolgende fouten vanwege proximus enkel noodoproepen kon doen en dus geen sms,bellen of 4G. En dat terwijl ik van half8 sochtend tot half8 savond werk en tussendoor op de baan ben. Hij heeft het probleem dat proximus zelf gecreert heeft, dus idd opgelost voor mij door met mijn gsm,paspoort en volmacht naar een proximusshop te gaan,omdat ik er zelf omwille van lange uren en extra werk nooit geraak. We zijn in dit dossier heel erg slecht geholpen door jullie klantendienst en heel ontevreden. We werden niet correct geinformeerd en werden voor voldongen feiten gesteld door jullie gebroddel. Er werd ook niet transparant gecommuniceerd en we werden aan het lijntje gehouden.We hebben dan ook klacht ingediend over dit dossier via de klantendienst en een compensatie gevraagd,wat hier ecgt wel op zijn plaats is, want ik kon mijn werk niet verwittigen en het werk kon mij niet bellen, ik kon mijn echtgenoot niet bellen, mensen konden mij niet bereiken, zelfs om naar de klantendienst te bellen om te weten te komen wat er mis was gegeaan moest ik gsms van collegas lenen etc...maar ook hier hebben we nog steeds niks over mogen vernemen ? Sterker nog, we hebben niemand van proximus niet meer gehoord? Een dikke 0 voor klantvriendelijkheid en opvolging in dit hele dossier.

Reputatie 7
Badge +3

@Keto Ik kijk na wat er mogelijk is qua compensatie via dossier 49925427 en hou je hierover op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reageer