Skip to main content

Sinds het vervangen van de antennes vorige week op de site van 

03WTH_01 zijn er algemene problemen met het bellen via 2g of 3g,( maar ik hoor ook van personen met een smartphone dat er problemen zijn op 4g/5g… )

Personen kunnen bellen of gebeld worden, maar zijn niet hoorbaar (op een dumbphone dus).

Hoe kaart ik dit best aan in een proximusshop of bij de klantendienst ?

Als de moderatoren van het PX team hier je bericht lezen, zullen zij dit doorgeven aan de bevoegde betrokken dienst.


Ik zie op de kaart dat   deze site op 14/12 aan de beurt was om geswapt te worden naar Nokia ; hier en daar zijn er problemen om onderdelen van Nokia te vinden en kan de swap niet doorgaan 

u kan zien of de swap uitgevoerd is  je  kan de App Netmoster  installeren op smartphone

krijg je als e node B en nummer 400xxx of401xxx dan is de swap gedaan


@ddsfdsgrgr Bedankt voor je melding. We zijn hiervan reeds op hoogte. Onze techiekers lossen dit probleem zo snel mogelijk op


Reageer